Friday, July 20, 2012

Rain - Regen

Finally we got some rain yesterday and last night too. The garden is now watered. Only my tomatoes needed some more protection because they are so big and heavy so the regular sticks did not keep them upright any more.
Some of my zucchinis died, which is no problem since I had already so much I cant see them any more .. ha ha...now the tomatoes are getting ripe .. hmmm

Endlich hatten wir Regen. Gestern und letzte Nacht hat es ganz schoen was runtergekuebelt. Meine Tomaten hat es dabei regelrecht niedergedrueckt und ich musste heute Morgen neue Stecken zur Unterstuetzung reinhauen. War ganz schoen harte Arbeit.
Einige meiner Zucchinis sind gestorben, aber das ist mir grad recht, weil ich schon so viele hatte, dass ich sie nicht mehr sehen kann. Nun gibt es tolle Tomaten... hmmm 

No comments:

Post a Comment