Wednesday, August 08, 2012

Huge tomatoes - grosse Tomaten

By accident I got me tomato plants which turned out to be giant:

Aus Versehen hab ich Riesentomaten Pflanzen gekauft.
Eine wiegt hier 875 Gramm

One weighs almost 2 pounds.

Yesterday some deer were stomping over my vegetable garden and made quite some damage. They were tearing down green tomatoes and eating the top of my chili plants - I wish they would have got one of the chilies itself, that would have taught them a lesson.
There is still enough for me.

Gestern sind ein paar Rehe in meinem Gemuesegarten rumgetrampelt und haben einen ziemlichen Schaden angerichtet. Sie haben gruene Tomaten runtergerissen und die Spitzen meiner Chili Pflanzen abgefressen - ich wuenschte, sie haetten eine Chili erwischt, dann haetten sie vielleicht was gelernt.
Es waechst aber immer noch genug fuer mich.

No comments:

Post a Comment