Wednesday, March 06, 2013

Zurueck Daheim. Back Home.

Gerade jetzt, in dieser Stunde vor einem Jahr, Bob, my Dearle, hat fuer immer die Augen geschlossen und hat mich fuer eine bessere Welt verlassen. Ich vemisse ihn so sehr!
Meine Gedanken sind bei ihm.
Ich bin froh, dass ich hier bin, wo wir so viele glueckliche Stunden miteinander erlebten. Er hat sich so an dem Garten gefreut und es ist ein Geschenk von ihm fuer mich. Er wusste, wie sehr ich mich nach einem eigenen Garten sehnte. Ach, waere er doch hier mit mir. Aber er ist erloest von all seinen Leiden.
Wenn es auch durch diese aggressiven Viren im Hospital extrem beschleunigt wurde. Wir hofften, noch einige schoene Jahre miteinander zu erleben.
Weder Social Security, noch VA, erkennen es als einen "Unfall", aber fuer mich ist die Lungenentzuendung, die er sich dort holte, ein absoluter Unfall.

Aber nichts von all dem bringt ihn mir zurueck. Ich kann es nicht fassen, dass ein Jahr vergangen ist seither. Es kommt mir vor, als waere es gestern gewesen. Und doch ist viel geschehen seither.
Bob ist bei Jesus und dort geht es ihm gut, das ist meine Freude und mein Trost.

-----------
In this very hour, just one year back, my Dearle Bob closed his eyes for ever and left for a better world. I miss him so very much. My thoughts are with him.
I am glad that I am back home, where we had so many happy times together. He liked our garden so much, it is his present to me. He knew my longings and tears for a own garden again. I only wish he would be here with me now. He would have enjoyed it so much. But he is free from all his sufferings now. Even his death came much too early, fastened by this aggressive Hospital Virus which caused the pneumonia which he could not survive.
Neither Social Security, nor the VA acknowledge it as an accident, but to me it was one. We should have had some more happy years together.
But none of this all brings him back to me.
I cant believe its one Year already. Seems me it was only yesterday. Still lots of things happened since.
Bob, my Dearle, is with Jesus. This I believe with all my heart. He is healed and happy. This is my joy and comfort.
May he rest in peace! I love him so much.

We will celebrate a Memorial for him maybe in April or May. It would be so nice to see you all and remember him. He was such a wonderful person and I am honored to have shared almost ten wonderful years with him. He will never be forgotten.
God bless you all.

LOVE
Embi

No comments:

Post a Comment